Još par nedelja i dolazi Sofija

19 Aug

Dugo sam razmišljao o tome šta se desi kada se porodica proširi. Ovde ću da pišem razmišljanja i dogodovštine o zafrkancijama, koracima, strahovima, hrabrosti, lepim trenucima koji su jedinstveni svakoj vezi i svakoj porodici. Nadam se da će Sofija to pročitati pre nego se ona odluči da ima decu. A i ne mora.

Ono što znam je da ću da je bodrim kada napravi prvi korak, da ću biti strog i neću apriori da odobravam svaki potez, da ću da hvalim ono što uradi dobro, da ću da je hrabrim kada pogreši i da pokušava i ne odustaje kod prve prepreke. Neću da lupetam da je najlepša i najpametnija, neću da je maltretiram da bude najbolja i bezuslovno ću je voleti kakva god da bude. Biću joj oslonac, pomoći ću joj kada god mi to traži, a osetim da ne može sama.

Neću da je maltretiram da me grli i ljubi kada ja to hoću nego kada ona to hoće.

I bezuslovno ću da nastavim da volim moju divnu Milicu. I da gradimo vezu. Koja je već jaka.

Eto, zapisah ovo čisto da ne zaboravim šta sam sam sebi obećao :)

To je to za sad.

4 Responses to “Još par nedelja i dolazi Sofija”

  1. LaBiLnA August 22, 2012 at 10:01 am #

    Srećno :)

  2. tanja August 22, 2012 at 8:19 pm #

    ajaoj kad se sofke docepa ovog posta pa kaze pali matori kad pocnes da smaras za cetvorku iz matematike :))

  3. LaBiLnA August 22, 2012 at 10:19 pm #

    Nisam htela da ga plašim odmah na početku. Nego… srećom sačuvaće post pa će posle sam da se smeška :) Takvo smo i mi planirali sa svojom decom… Pa je došlo vreme da kažu: “Smaraš bre kevo za medalju” :)

  4. Una August 23, 2012 at 8:31 am #

    Ali bice najpametnija i najlepsa! videces!!!!
    :)

Leave a Reply

