Još nedelju dana

3 Sep

Tako makar kaže doktor. “Nemoj da ti padne na pamet da se porodiš ove nedelje” – Iako Sofija ima već 3.5kg i krenuće u školu čim se Milica porodi, kaže doca da još nije vreme. Sećam se Miličinih rečenica: “Trudna sam od kad smo se upoznali, ma ceo život sam trudna” i “Moje dete ima 14 godina”..

Ne znam šta da kažem. Osim da sam uzbuđen i treperim. Sa nestrpljenjem čekam dan. Evo baš danas smo išli na sve te kontrole, sve je u redu, zakazali smo epidural, sve super..

I setim se ja, trudnica Ivana, i kažem Milici da zove babicu za vežbe disanja i psihofizičku pripremu. Pozove ona, babica radi danas, od 17h u školskom dispanzeru u Vojvode Milenka.. super, idemo to je za sat vremena, šta da ponese, ništa samo dođite..

Dolazimo tamo, tamo se neki momci rastežu, nameštaju skoliozu i ostale oze, neke trudnice čekaju, kažu sad će to da počne, traje samo dva i po sata..

Haahaha… Stigao sam kući i pišem ovo, Milica sedi i sluša i diše.. Jedva čekam da se vrati da mi priča kako je bilo i kako je naučila da diše..

:*

2 Responses to “Još nedelju dana”

  1. Seka sa Tvitera September 3, 2012 at 4:27 pm #

    Hahahaha Bunčiću, divan si :D
    Držimo fige i čekamo Sofiju! :-*

Leave a Reply

