Čekamo 16. septembar

12 Sep

Iako je termin 19. nekako bi mi bilo lepše da se Sofija rodi 16. Možda jer sam sebičan, jer sam ja rođen 16. jula,  u nedelju. Sofiju na poslednjem pregledu nisu ni merili. Kažu to više nije bitno. Bili smo u ponedeljak. Kako bre nije bitno jebotesunac.

Prethodnog ponedeljka je imala 3,5kg. Imaće 6kg sunce ti kalaisano. Neću moći da je nosim, ja sam mator čovek.. Šalim se.. Mator sam i debeo al’ sam jak.

Kaže Milica duže sam se skidala i oblačila nego što me je pregledao. Kaže, dobar dan, skinite se, aha, neće to još, zovite me u nedelju ako sam dežuran da dođete da vidimo, možda ćete u nedelju. Vidimo se, ćao..

I tako.. Milica je malo u frci, ali ide na vežbe, naučila je da diše i zna šta je čeka, pa ne brinemo ni ona ni ja. :*

One Response to “Čekamo 16. septembar”

  1. tanja September 12, 2012 at 10:39 am #

    aj sto ti neces moci da je nosis sa 6 kila, al kako ce mnd da je ispljune tol’ku, suncetikalajisano.

Leave a Reply

